APACHE RTR 200
| Yakıt Enjeksiyonu | Bosch Kapalı Döngü | 
|---|---|
| Maks. Motor Çıkışı | Spor Modu:20.8PS@9000rpm, Şehir içi/Yağmur Modu: 17.3PS @ 7800 rpm | 
| Silindir Başına Valf | 4 Valfli | 
| Yer değiştirme | 197.75 cc | 
| Tip | SI, 4 kurslu, Yağ soğutmalı, Fi | 
| Başlangıç | Elektrikli Başlatma | 
| Maksimum Tork | Spor Modu:17,25 Nm @7250 rpm, Şehir içi/Yağmur Modu: 16,51Nm @ 5750 rpm | 
DRİFT 200
| Batarya | 12V-7Ah | 
| Azami Yüklü Kütle | 282 kg | 
| Tekerlek Ölçüsü Ön/Arka | 90/90-17 Dublex / 130/70-17 Dublex | 
| Frenler Ön/Arka | Disk (ABS) /Disk (ABS) | 
| Motor Hacmi | 199.5cc | 
| Motor Tipi | Tek silindir 4 zamanlı | 
| Maksimum Güç | 11.5kW (15.64HP) | 
| Şanzıman | Vitesli | 
| Vites | 6 İleri | 
| Ateşleme Tipi | CDI/Elektronik Ateşleme | 
| Yakıt Tankı Kapasitesi | 14 L | 
| Yakıt Sistemi | Benzin | 
| Boyutlar (UxGxY) | 2005x830x1060 | 
| Soğutma | Hava Soğutma | 
| Yüksüz Ağırlık | 106 kg | 
DRIFT L 125
| Motor Tipi | Tek Silindirli, 4 Zamanlı | 
|---|---|
| Motor Hacmi | 124 cc | 
| Silindir Çapı x Strok | 56.50×49.60 | 
| Sıkıştırma Oranı | 9.5(±0.1):1 | 
| Yakıt Sistemi | EFI | 
| Maksimum Güç | 8.0 kW at 9000 min-1 | 
| Maksimum Tork | 9.0 Nm at 7500 min-1 | 
| Ateşleme Tipi | ECU | 
| Şanzıman | Manuel / 5 vites | 
| Soğutma Tipi | Hava Soğutma | 
| Yağlama Tipi | Yağ Pompası | 
| Rölanti | 1500±100 min-1 | 
| Max. Hız (km/h) | 90 | 
| Debriyaj Tipi | – | 
MZ46-A
| Şanzıman | Vitesli | 
| Yakıt Sistemi | Benzin | 
| Motor Hacmi | 49.4 cc | 
| Vites | 4 İleri | 
| Ateşleme Tipi | Pozitif Ateşleme | 
| Yakıt Tankı Kapasitesi | 4.2 L | 
| Boyutlar (UxGxY) | 1980 x 680 x1130mm | 
| Soğutma | Hava Soğutma | 
| Batarya | 12V-5Ah | 
| Yüksüz Ağırlık | 96 kg | 
| Azami Yüklü Kütle | 256 kg | 
| Motor Tipi | Tek silindir 4 zamanlı | 
| Tekerlek Ölçüsü Ön/Arka | 2.50-18 Dublex / 2.75-18 Dublex | 
| Frenler Ön/Arka | Disk/Kampana | 
| Maksimum Güç | 2.3 kw | 
MZ46-T
| Şanzıman | Vitesli | 
| Yakıt Sistemi | Benzin | 
| Motor Hacmi | 49.4cc | 
| Vites | 4 İleri | 
| Ateşleme Tipi | Pozitif Ateşleme | 
| Yakıt Tankı Kapasitesi | 4.2 L | 
| Boyutlar (UxGxY) | 1980x680x1130 mm | 
| Soğutma | Hava Soğutma | 
| Batarya | 12V-5Ah | 
| Yüksüz Ağırlık | 96 kg | 
| Azami Yüklü Kütle | 256 kg | 
| Frenler Ön/Arka | Disk/Kampana | 
| Tekerlek Ölçüsü Ön/Arka | 2.50-18 Dublex / 2.75-18 Dublex | 
RAIDER 125
| 11.4 @ 7500 rpm | |
| 11.2 NM @ 6000 rpm | |
| 124.76 cc | |
| 124.76 cc | |
| ES | |
| Tip | Hava ve yağ soğutmalı tek silindir, Üstten eksantrikli | 
| 5 ileri vites | 
UAG 50
| Motor Tipi | Tek Silindirli, 4 Zamanlı | 
|---|---|
| Motor Hacmi | 50 cc | 
| Silindir Çapı x Strok | 46.50×37.00 | 
| Sıkıştırma Oranı | 11:1 | 
| Yakıt Sistemi | – | 
| Maksimum Güç | 2.2 kW at 5300 min-1 | 
| Maksimum Tork | 4.0 Nm at 5000 min-1 | 
| Ateşleme Tipi | ECU | 
| Şanzıman | Manuel / 5 vites | 
| Soğutma Tipi | Hava Soğutma | 
| Yağlama Tipi | Yağ Pompası | 
| Rölanti | 1500±100 min-1 | 
| Max. Hız (km/h) | 45 | 
| Debriyaj Tipi | Islak Tip / Çoklu Plaka | 
VULTURE 125
| Motor Tipi | Tek Silindirli, 4 Zamanlı | 
|---|---|
| Motor Hacmi | 124 cc | 
| Silindir Çapı x Strok | 56.50×49.60 | 
| Sıkıştırma Oranı | 9,5:0,1:1 | 
| Yakıt Sistemi | – | 
| Maksimum Güç | 8.0 kW at 9000 min-1 | 
| Maksimum Tork | 9.0 Nm at 7500 min-1 | 
| Ateşleme Tipi | ECU | 
| Şanzıman | – | 
| Soğutma Tipi | Hava Soğutma | 
| Yağlama Tipi | Yağ Pompası | 
| Rölanti | 1500±100 min-1 | 
| Max. Hız (km/h) | – | 
| Debriyaj Tipi | – | 
 
	 
	
 
											 
											